четвер, 7 травня 2020 р.

"Особливо дякую тобі, Матусю, за любов," - Аліна Росинюк

Аліна Росинюк, студентський декан факультету, студентка 21 групи бакалаврської програми "Психологія" про свою Маму -  Ольгу В’ячеславівну.

"Люба матусю! 
Хочу подякувати тобі, перш за все, – за життя. І за все, чим ти щедро наділила мене, разом з цим подарунком. 
Дякую за тепле і затишне дитинство, спогади про нього завжди зігрівають моє серце. 
Дякую за турботу і ласку, які роблять моє життя комфортним та щасливим. 
Дякую тобі за постійну підтримку. Я потребуюсь в ній, навіть будучи вже дорослою і вдячна, що ти не залишаєш мене без неї. 
Дякую тобі,  моя рідна, за мудрі поради, якими ти завжди готова ділитися зі мною, за твоє вічне занепокоєння, також – дякую. Воно допомагає мені "не втрачати голови" і приймати правильні рішення в житті,
Дякую за те, що зберігаєш мої секрети)
Особливо дякую тобі, Матусю, за любов. І за те, що вона у тебе – не вичерпується. Я це дуже ціную і бережу.
Будь щаслива і здорова! Ну, а я, обіцяю, що буду робити все, щоб ти пишалася донькою!"



Вдячні  Ользі В’ячеславівній за доньку, а Аліні  - за щирість та душевність!




Немає коментарів:

Дописати коментар