пʼятниця, 1 травня 2020 р.

ПСИХОЛОГИ ПРО ТРАВЕНЬ: ВЕСНА В ВЕСНІ

 🌿🎋🌿 Травень - це ... 🌿🎋🌿


"Ти не дивись, що буде там,
Чи забуття, чи зрада,–
Весна іде назустріч нам,
Весна в цей час нам рада..."
 
Своїми думками про цей квітучий весняний місяць охоче поділилися з нами студенти-психологи 21 групи.

Росинюк Ангеліна

"Для мене місяць травень – це буйство весняних фарб, квіти в садах і на клумбах. Це чисте зоряне небо вночі, ніжні світанки вранці. Травень - це розквіт веселки після теплого дощу. Це росиста трава, дзвінкий спів птахів, що в’ють гнізда для майбутніх пташенят.
Це перші виїзди на природу, багаття під відкритим небом. Травень – це гарний спів соловейка в ночі. Травень – це країна пишної зелені. Трава і листя ще свіжі, яскраві, вони ще не покрилися річним пилом. Весняні вітри розгойдують дерева. У травні добре відкрити навстіж вікна і слухати, як шумить за ними молоде листя".


Смоліна Катерина

"Травень — чарівний місяць буяння життя в природі, веселковості барв, справжнього тепла .У цей період всі рослини яскраво-зелені, а повітря наповнене ароматами трав і квітів. Цей час найкраще підходить для прогулянок на вулиці, для активного відпочинку на природі. Травневий день радує яскравим сонцем. Воно ще не пече по-літньому, а в міру тепле і дуже ласкаве. Травень також багатий на святкові дні й важливі дати. Ми відзначаємо День Перемоги , День матері, День сім’ї, День науки, День Європи і ще десяток професійних, державних та пам’ятних дат .
Травень приносить з собою гарний настрій, хочеться співати, танцювати, жартувати, носитися з усіх ніг, проводити час на свіжому повітрі".



  Елізабет Аггрей

"Я завжди відчуваю, що літо прямо за рогом, коли настає травень.  Погода починає теплішати, дні яскраві та сонячні, все зелене і красиві квіти цвітуть.  Коли йдеться про свята, то травень - це як небесне свято.  Місяць починається з святкового дня праці, є день пам'яті дня матері тощо. Я отримую насолоду від широкого асортименту фруктів та овочів, яких ще не має в попередньому місяці.  Нарешті, коли приходить травень, це знак того, що навчальний рік майже закінчився, і я можу поїхати у довгі літні канікули"!


Рутлізз  Лартей
"Я люблю травень тому, що  це п’ятий місяць року.  Я люблю травень тому, що пора весни.  Я люблю травень тому, що люди, яких я люблю, народилися в цьому місяці.  Я люблю травень тому, що це місяць "благодаті".  
Я люблю травень за те, що він гарний з квітками, що розцвітають.  Я люблю травень тому, що це хороший місяць.  Я люблю травень тому, що це майже відпустка.  Я люблю травень тому, що це місяць поезії та любові.  
Я люблю травень тому, що люди, народжені в цьому місяці, - Смарагди.  Я люблю травень, тому що є сезон спаржі.  Я люблю травень за те, що літо на шляху".



 


Стефані Акіті
    "Май названий в честь римської богині Маї, яка наглядає за ростом рослин.  Я люблю травень тому, що це п’ятий місяць у році.  Сонце гріє, птахи щебечуть, квіти цвітуть і кожен сад росте.  Травень виступає мостом між весною та літом.  Також я люблю травень, бо пам’ятаю жертви тих, хто загинув під час служіння своїй країні у збройних силах 28 травня.
     Травень - місяць, повний любові та водночас і жертв". 





 Кожевнікова Дарина

"Я люблю травень, перш за все тому, що це найтепліший місяць весни. У травні багато травневих свят, які можна провести з шашликами в колі друзів і близьких, розслабитися і відпочити. 
У травні соковита зелень і ненав'язливе щебетання птахів. Я люблю травень, бо в цей час цвітуть яблуні і проходять весняні грози, і природа після травневих гроз зеленіє і буйно зростає. 
Також я люблю травень за те, що у травні світ яскравий і запашний, все квітне і зеленіє: зелені газони, молоде листя, квітучі
клумби. 
Мені подобається травень тим, що в цей період можна легко і красиво вдягатись, не думаючи про те, що змерзнеш. А ще я люблю травень за те, що прогулянки у травні – прекрасні, особливо далеко від міста і суєт, хочеться подорожувати, іти в похід і відкривати для себе щось нове. Я люблю травень тому, що вечори дуже теплі і можна довго гуляти або пити час в саду. У травні вже можна купатись в річці або ж просто посидіти біля водойми, помилуватися природою. Хочеться дбати про себе, їсти корисну їжу, робити смачні смузі, займатися спортом на свіжому повітрі. Травень – один крок до літа ми готуємося до чогось нового. 
Я люблю травень, бо в травні я сповнена енергії і оптимізму. Є ще одна причина з якої я люблю травень і вважаю його своїм улюбленим місяцем. Саме травень це найбільш вдалий час кохати і бути коханим.



Лучко Яна

"Люблю: запах трави та її яскраво-зелений колір; свіже, тепле повітря; спів пташок; промені сонця, які пробиваються зранку крізь занавіски; момент, коли квіти дозрівають і заповнюють солодкими ароматами двір; травневий дощ і грозу; усвідомлення того, що холод позаду; коли по вулиці можна ходити в кедах, джинсах і толстовці; смак прийдешнього літа, що видається за горизонтом.





Бочкай Анастасія
"Травень найчарівніший весняний місяць. Саме в цей період потихеньку наближається літо: сонце ще не дуже пече, листя зеленіє, буйно росте трава, квіти розцвітають у всій красі. На вулиці панує легкий весняний вітерець, що чимось нагадує свободу чи політ. Разом і з природою оживають сили для нових пригод.
Чому я люблю травень? В цей період особливо хочеться з родиною чи друзями відвідати ліс, насолодитись травневими святами і останніми днями перед тим, як настане пекуче літо".

Немає коментарів:

Дописати коментар