субота, 9 травня 2020 р.

"Ти пам'ятай, що я завжди поруч", - Михайлина Ожга

 Михайлина Ожга, староста 42 групи бакалаврської програми "Практична психологія" про Маму -  Оксану Степанівну.

"Мамо, ти для мене найдорожча на світі, найяскравіше сонечко☀️!
Власним прикладом ти неодноразово доводила мені, що людина здатна бути сильнішою від своєї долі, якщо у серці живе любов і жага до життя. 
Якби не твоя віра - мене б не було на цьому світі, не те, що один, а напевно десяток і більше разів. Але твоя постійна підтримка, твоя невичерпна внутрішні сила наповнює мене і я йду далі. 
І як би не було тобі важко, ти ростила, виховувала мене, як могла, попри всі негаразди, які були в нашому житті...
Сьогодні і завжди хочу, щоб ти знала: в будь-який момент, коли ти відчуєш, що руки опускаються, ти пам'ятай, що я завжди поруч. Пам'ятай, що ти - одна з найважливіших частин мого життя та найрідніша частинка мого серця.

Дякую тобі, моя рідна, за те, що ти є, за твою безмежну доброту в серці, за те, що завжди є опорою і підтримкою, за твоє величезне терпіння і за милу ямочку на щоці, яка генетично передалась мені від тебе. 😊
Все найраще в мені - для тебе і твої улюблені жовті квіти, кольору сонця.
Безмежно люблю 💜 !"


Вдячні Оксані Степанівній за доньку, а Михайлині - за надзвичайно зворушливі слова!









Немає коментарів:

Дописати коментар