вівторок, 5 травня 2020 р.

"Моя мрія збулася: я вивчаю психологію!" - Катерина Корець



Ми ділимося історіями наших студентів-психологів. І сьогодні запросили до розмови Катерину Корець, четвертокурсницю  бакалаврської програми “Психологія”, мешканку Луцька.

  
Психологія зупинила на собі мою увагу ще в той час, коли навчалася у дев’ятому класі. Тоді  вперше почула слово “коуч”, яке було мені новим і цікавим. Бажання розібратися з особливостями роботи коучів спрямувало мене в психологію. Зрозуміла для себе, що саме ця наука дасть можливість мені для розвитку та самопізнання.  З того дня минули роки, але мрія збулася – я вивчаю ПСИХОЛОГІЮ!

Серед вузів, звісно, вибрала СНУ імені Лесі Українки і вступила на факультет психології. Почалося цікаве студентське життя, сповнене новими враженнями, знаннями та знайомствами. Якщо спробувати повернутися назад, то найбільш цікавим для мене був курс “Психологія сім’ї”. Викладач давав багато практичних знань, була можливість поділитись власним досвідом

Найбільш цінним в процесі навчання, окрім таких бажаних знань,  стали взаємини з одногрупниками. На факультеті знайшла нових подруг, зустріла викладачів, які стали зразком для наслідування.

Сьогодні я вже на четвертому курсі і хочеться побажати студентам молодших курсів терпіння, не боятись проявляти себе, бути креативними та цілеспрямованими!”








Немає коментарів:

Дописати коментар