субота, 2 травня 2020 р.

"Я дуже люблю весну", - магістрантка Людмила Ковальчук

  З цікавими думками про травень з нами охоче ділиться студентка магістерської програми "Практична психологія (психологічне консультування та психотерапія)" - Людмила Ковальчук.

"Я дуже люблю весну! І найбільша асоціація її з травнем) Два перших весняних місяці теж по-своєму чарівні, але травень для мене особливий! В першу чергу тому, що в цьому місяці народилась я і у мене з'явились хороші друзі, колеги-Тільці, а з початком навчання на факультеті дізналась, що засновник психоаналізу Зігмунд Фрейд теж народився в травні.
Травень люблю за квіткове розмаїття🎨 плодових дерев і за "пелюстковий снігопад" від вітру, який гуляє між їх перецвілими гілками... А трави як буяють в цю пору!🌱 А скільки кульбабок у тій траві! 🌻То знову бджілки клопочуться між суцвіттям,🐝 збираючи нектар! А "Тютчевська" гроза на початку травня!
🌿 Ось такий мій травень! 🌿"




Немає коментарів:

Дописати коментар