пʼятниця, 1 січня 2021 р.

Хай позитивом і любов’ю будуть наповнені серця, - випускниця факультету Наталія Іванюк

 


Будьмо знайомі! 

Я, Іванюк Наталя, випускниця факультету «Психологія» 2006 року. Пишаюся тим, що обрала вчитися саме на психолога, і з кожним роком лише переконуюся, це сама необхідна, ресурсна і трансформаційна спеціальність, яка постійно набирає обертів і без неї, фактично, у швидкому часі, не обійдеться жодна галузь.

На початку Нового Року хочеться зробити екскурс в історію і поринути у спогади. Коли пригадуєш  щасливі, яскраві та наповнені миті життя,  то ніби проживаєш їх знову.

Здійснимо подорож у часі. 2001рік…

Мені пощастило! Я вступила на факультет «Психологія». Дуже цього прагнула і в мене вийшло!!! Щодня йшла на навчання, як на свято, щоб поринути у захоплюючий, неймовірно цікавий світ психологічних знань. Завжди легко вчитися, коли є інтерес, а він подвоюється, коли прагнеш не лише результату (у вигляді залікових балів), а й коли насолоджуєшся самим процесом, загальновідомим «тут і тепер».

Наш викладацький склад – це неординарно колоритні особистості, з глибоким внутрішнім світом, які щоразу дивували і надихали своїм різнобарв’ям. Через це важко виокремити когось одинично, оскільки кожний – це окремий Всесвіт! Завдяки їх командній роботі вони формували нас, як майбутніх фахівців, які люблять те, чим займаються.

Глибоко переконана дотепер, що психологія – це наука, практичне застосування якої можливе у всіх сферах життя, адже саме вона формує тип мислення, де є задачі, а не проблеми, які просто потребують рішення, виховує безосудне відношення, вміння «чути» не проговорене, «бачити» глибину, а не лише показові соціальні обличчя та ролі, розуміти і приймати один одного, бути постійно відкритим новому, не ставлячи ніяких рамок у пізнанні, прагнучи завжди йти у напрямку розвитку. Проте варто розуміти, що все можливо налаштувати, змінити, налагодити лише при одній умові – якщо є бажання, мотивація та дії. В психології немає примусу – працює лише принцип «доброї волі».

Мені знову пощастило! 2009 рік. Я починаю працювати у Центрі практичної психології та соціальної роботи. Це той випадок, коли твої колеги, як твоя друга родина, керівник – приклад управлінської діяльності, але передусім – це «твої» люди: світлі, добрі, пронизані любов’ю і позитивом. Даний період мого життя дав багато різноманітного практичного досвіду і підтвердив переконання: якщо займаєшся тим, що тобі подобається, то щоразу лише енергетично заряджаєшся і наповнюєшся зсередини, а на роботу хочеться бігти!


І знову пощастило! У 2010 році я вступила до аспірантури, яку успішно закінчила, а у 2014 році захистила кандидатську дисертацію. Якщо відверто, не завжди було легко, знаходилися сотні причин, щоб все покинути. Проте, завдяки моєму науковому керівнику, Засєкіній Ларисі Володимирівні, яка завжди підтримувала і вміло направляла, була мудрим наставником і просто щирою і доброю людиною, результат був досягнутий.

Саме психологічні знання дозволили мені освоїти новий вид діяльності, абсолютно мені незнайомий, передусім,  через різноманітні форми спілкування, вміння налагоджувати контакти, відчувати емоційні стани і просто любити людей і справу, якою ти займаєшся. Тобто, як бачимо, емоційний та соціальний інтелект на практиці і в дії!

Особливо приємно, що мій син, який бачить, яку роль фах зіграв у моєму житті, також має намір вступати на факультет «Психологія», чому я безмежно радію. В моєму розумінні, психолог - це професія переваг, яка зіграла першу скрипку у оркестрі моєї долі.

2020 рік завершується. Рік, який багато навчив кожного з нас. Час, як мірило всіх речей, покаже, як засвоїли ми новий досвід і які позитивні зміни змогли здійснити.

Наостанок, хочу поділитися з Вами однією своєю традицією. Кожного року, під бій курантів, я загадую бажання, переважно не одне, а скільки встигну за хвилину. Ці бажання продумані і щиро бажані. Але щоб підсилити ефект – пишу перелік бажань, щоразу доповнюючи і ставлячи відмітки про здійснення. Скажу відверто, що багато моїх мрій збуваються. Я щиро вірю в чудеса і що вони дійсно трапляються з тими, хто у них вірить.

Тому на початку Нового Року бажаю забажати багато мрій. А оскільки під лежачий камінь вода не тече, то це буде мотивацією рухатися в потрібному напрямку. Я бажаю, щоб у житті було багато легкості, радості, сміху, відчуття щастя та, звісно, «свої»  люди поруч. Хай позитивом і любов’ю будуть наповнені серця, а на обличчі майорять щирі посмішки. 

А світлі думки і віра в те, що «неможливе можливо» зможуть робити дива!!!

 



 

Немає коментарів:

Дописати коментар