субота, 2 січня 2021 р.

Найбільша сила – це позитивне мислення, - магістрантка факультету Ольга Цвигун

 Ось і завершився 2020 рік. Що ж він нам приніс, які емоції, враження та почуття?

Для мене ці 334 дні минули як мить, але скоріше за все решта пробіжить ще швидше. Було зроблено дуже багато, та повертаючись назад стає зрозуміло, що незавершених справ залишилось набагато більше, хоча так напевно постійно, із року в рік. Гадаю я така не одна.

Рік завершується у певній метушні та емоційні спустошеності. Втім я з надією дивлюсь у майбутнє, адже попереду стільки цікавого.

Позитивних вражень цього року, особисто у мене, було обмаль. Проте ті що я створила та пережила незабутні.

А ось думок у моїй голові було безліч. Як особисте життя, так і всесвітнє дуже на це вплинуло. Люди пройшли через багато різних подій. Всі вони дивували, засмучували та давали привід радіти.

До речі, я не можу сказати, що карантин був для мене чимось складним. А для вас? Більшість свого часу я на протязі життя проводжу вдома, тому моя буденність на перших порах не дуже змінилась, але фінансові складнощі трохи збили з пантелику. Втім закінчувати навчання дистанційно було сумно – я собі це явно не так уявляла.

Це був чудовий час для аналізу себе та певної самореалізації. Я встигла зрозуміти про себе декілька фактів: по-перше я досить сильно втомилась від навчання, хоча і досі його люблю; по-друге мені подобається сидіти вдома і нічого цей факт не змінило; по-третє мені ду-у-уже повезло з сім`єю, сидіння разом з ними протягом трьох місяців в одній квартирі ці думки тільки посилило.

Також я склала для себе певний план на 2021 рік, однак вам про нього не розповім і так багато особистої інформації тут написала. Сподіваюсь мої прагнення по трохи почнуть реалізуватись.

Отже, бажаю всім хто прочитав мої роздуми знайти купу позитивних емоцій у Новому році. Та не забувайте, що ваша найбільша сила – це позитивне мислення. Вона дарує сили жити далі, незважаючи на всі негаразди, а радість робить нас красивим, здоровими та квітучими.


 



Немає коментарів:

Дописати коментар