вівторок, 5 січня 2021 р.

Наша вечеря починається з запалювання свічок, - Лілія Ляшко, студентка факультету

 Різдво для моєї сім’ї це особливе свято. 

Перед різдвяними святами ми всією сім’єю прикрашаємо наш дім, разом з татом робимо декор власними руками і надаємо оселі затишку і особливої атмосфери. 

На Святвечір ми з мамою готуємо 12 пісних страв, а тато кутю. Після того, як на небі зійде перша зірка, починаємо святкувати. 

Наша вечеря починається запалюванням свічок і читанням молитви. Далі святкування продовжується куштуванням запашної куті з однієї миски та інших страв. Різдвяні свята в нас супроводжуються колядками, які в моїй сім‘ї знають всі.  Але найбільше Різдво мені подобається тим, що зранку після святкування ми обмінюємось подарунками, це завжди приємно і водночас повертає мене в дитинство.
Взагалі, Різдвяні дні для мене дуже особливі і тому хочеться їх провести в колі друзів та близьких мені людей.


 

1 коментар: