пʼятниця, 1 січня 2021 р.

Вітаю свій рідний факультет та усю його команду з Новим 2021 роком! - випускниця факультету Світлана Яценко (Джус)

 Сьогодні, коли пройшло вісім років по закінченню університету, я зрозуміла, що 5 років навчання на факультеті психології дали мені величезну перевагу в житті. 

Ні, я не стала великим психологом, щоб допомагати людям вирішувати їх життєві питання. Але завдяки навчанню на факультеті психології, я "розкопала№ в собі талант ріелтора. Тепер я допомагаю вирішувати не життєві питання, а житлові! 

 В моїй професії ніяк без знання і розуміння психології клієнта. З дипломом психолога переді мною відкрились багато дверей, багато можливостей, багато запрошеннь на роботу. 

 Хотілося б подякувати всім викладачам факультету, що всіма можливими способами, давали нам знання. Тільки сьогодні я усвідомила значення університету в моєму житті. 


 




Немає коментарів:

Дописати коментар