середа, 31 березня 2021 р.

Психологія – мій інструмент для самопізнання, - магістрантка Меліхова Інна

 

Кожного з нас життя підводить до певної межі, де доводиться вибирати іншу сторону буття у зв’язку з розумінням неефективності діяльності, направленої на вирішення поточних ситуацій. Переоцінка власного світогляду розпочалася з моменту розколу віри у вищі сили. Відповідальність за мої існування та діяльність раптом накрила мене могутньою хвилею. Саме тоді я зрозуміла, що зовсім не знаю як влаштований мій Всесвіт. І почався пошук. Моя подруга Психологія відкрила двері до мене самої, поновила зв’язок із власною природою у процесі духовного зростання.

Вирішення глибоких внутрішньоособистісних конфліктів затягнулися на довгі роки. Проте якісна робота з собою принесла новий урожай на життєвій та творчих нивах.

Психологія – мій інструмент для самопізнання, самореалізації та зростання, які кожну мить повсякденного життя перетворюють на захоплюючу подорож у просторі та часі. 

 

 

 


 


Немає коментарів:

Дописати коментар