вівторок, 30 березня 2021 р.

Ще з дитнства мене цікавила сутність людської свідомості, - магістрантка Ірина Бутулай

 

Ще з дитнства мене цікавила сутність людської свідомості, основні закономірності породження і функціонування психічної реальності.

Стан напруженості породжує психічні захворювання, тому, навчаючись в університеті, моїм найбільшим захопленням є бажання присвятити свій професійний шлях вивченню психопатології, задля розуміння появи, механізмів розвитку, виявлення причин виникнення, механізмів розвитку та перебігу психозів та межових психічних розладів, принципів їхньої класифікації та методів лікування.

У клінічній психології я здобуваю модель лікувального підходу, за якою будь-яке захворювання розглядають одночасно в біологічній, психологічній і соціальній площинах, а клінічного психолога визнано повноправним партнером кожного лікаря.

Відтак свій вибір я вже зробила і з захопленням вивчаю етіологію, патогенез, клініку, поширеність психічних захворювань. Прагну реалізувати себе в розробленні методів їх клінічного і лабораторного діагностування, прогнозу, профілактики, експертизи, лікування та реабілітації психіки людини.

Для мене реалізація себе, як висококваліфікованого фахівця, є лише  шляхом лікування людей з вродженим або набутим розладом психічної діяльності, а також людей з психогеніями.



 

Немає коментарів:

Дописати коментар