вівторок, 30 березня 2021 р.

Психологія дає недостаючий в житті пазл, - магістрантка Лариса Максимчук

 Чому люди поводяться так або інакше? 

Наше життя сьогодні - це наслідок наших вчинків і думок вчора? 

А чому вчора ми думали саме так? 

І взагалі: де щастя людини, в чому  сенс життя? 

Я, будучи достатньо зрілою людиною і, маючи певну стабільність в житті, (як кажуть: «все як у людей») , але питань для мене з кожним днем ставало все більше. І от, після  прочитання цілої низки книг, відвідавши багато  тренінгів та семінарів, я нагромадила неймовірну кількість інформації і дійшла висновку - все знаходиться в нас, всі відповіді теж всередині. Залишилось дослідити цю «середину». Для цього я вирішила скористатись перевіреним методом - здобути відповідну освіту , тобто отримати систематизовані знання, заглибитись в науку: магістр-практичний психолог. 

Мої дві перші вищі освіти (математик, економіст) вже дали свої плоди - я соціально і економічно реалізована жінка, маю сімю,  маю натхнення до вивчення психології, яка в контексті розвитку подій в світі дає той недостаючий пазл для сформованої гармонійної сучасної особистості.


 

Немає коментарів:

Дописати коментар