середа, 31 березня 2021 р.

Відповіді на всі запитання я знайшла саме в психології, - магістрантка Наталія Луців-Шумська

 

Ще з дитинства мені було дуже цікаво спостерігати за життям інших, аналізувати їхні думки та дії, роздумувати про те, як влаштована сама людина. Дивлячись фільми, я співпереживала героям, раділа чи сумувала разом з ними. Так я навчалась розуміти і відчувати людей – емпатія одна з важливих якостей психолога.

Все моє життя мене супроводжувало безліч питань про сутність людської особистості. Чому ми такі схожі, але водночас кардинально різні? Чому на одну ситуацію люди реагують по-різному? Відповіді на всі запитання я знайшла саме в психології.

Психологія – наука, яка покликана допомагати людям в наш суперечливий час. В сучасному світі, де панують насилля, війни, пандемії, карантини, людина не може обійтися без допомоги психолога.


 


Немає коментарів:

Дописати коментар