четвер, 1 квітня 2021 р.

Я вступив на факультет, щоб знайти відповіді на свої питання з "перших рук", - магістр психології Ярослав Романюк

 Чому я поступив на психологію?

Посередині життєвого шляху майже в кожної людини наступає такий момент, коли розумієш що правила та норми життя які були вивчені в дитсадку, школі та юності перестають діяти. Накопичуються відкриті питання на зразок "А чи справді те, чим я займаюсь, - моє справжнє покликання?", "Чи правильно я виховую дітей?", або "Що означає: бути щасливим?". Кожна людина має власну відповідь на дані питання, а інтернет та книгарні переповнені інформаціями та афірмаціями.
Я вступив на факультет, щоб знайти відповіді на свої питання з "перших рук". Отримати знання та навички, щоб мати змогу допомагати близьким людям в наш бурхливий час. Крім того, знову відчути себе студентом і мати можливість вивчати те що справді цікаво - це класно!





Немає коментарів:

Дописати коментар