четвер, 1 квітня 2021 р.

Саме інтерес до закономірностей в поведінці людей спонукав мене до вивчення психології, - магістрантка Ольга Денисюк

 

Чому я вибрала психологію?”,  - це питання виявилось для мене неоднозначним. 

Я завжди намагалась аналізувати життєві ситуації з різних сторін, усвідомлювати їх і робити відповідні висновки. Аналізувала відчуття та реакції, психічні особливості
, навколишні  обставини. 

Саме інтерес  до закономірностей в поведінці людей спонукав  мене до вивчення психології. Психічні факти та явища задіяні у всіх сферах нашого життя. І це мотивує розібратися в системі цих явищ, вирішила глибше пізнати себе та свій внутрішній світ. І це допомагає мені покращити якість життя, уникнути конфліктів, змінити міжособистісні стосунки, швидше та легше  вирішувати виникаючі проблеми . 





Немає коментарів:

Дописати коментар